Regulations of the onfleek.com.pl Online Store

1. Postanowienia wstępne

  • Sklep internetowy OnFleek dostępny pod adresem internetowym onfleek.com.pl, prowadzony jest przez OnFleek Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 194/386, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000641499,
    NIP: 7010621919, REGON: 365621423,
  • Niniejszy Regulamin skierowany do Konsumentów, korzystających ze Sklepu internetowego i określa zasady korzystania ze Sklepu i zasady oraz tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość, za pośrednictwem Sklepu.

2. Definicje

  • Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Sprzedawca/Usługodawca – OnFleek Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 194/386, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000641499, NIP: 7010621919, REGON: 365621423,
  • Klient – Konsument dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.onfleek.com.pl
  • Umowa – Umowa sprzedaży zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  • Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego i niebędąca Produktem.
  • Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  • Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  • Formularz rejestracji – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  • Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  • Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu oraz istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
  • Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  • GIFT CARD – elektroniczna karta podarunkowa wydana przez Sprzedawcę, która posiada określoną wartość pieniężną i może być użyta przez Klienta do zakupu Produktów dostępnych w Sklepie. GIFT CARD jest ważna przez okres 12 miesięcy od daty otrzymania kodu na adres e-mail Klienta i może być wykorzystana jednorazowo lub częściowo na zakup Produktów, w cenie równej lub wyższej niż wartość karty, z możliwością dopłaty różnicy.
  • Wada fizyczna – niezgodność sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:
    • nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
    • nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
    • nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia;
    • została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
  • Wada prawna – przypadek, gdy Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

3. Kontakt ze Sklepem

  • Adres do korespondencji: OnFleek Sp. z o.o Piaskowa 1 Sołtyków, 26-640 Skaryszew
  • Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@onfleek.com.pl
  • Numer telefonu Sprzedawcy:
    • +48 788 246 019
  • Numer rachunku bankowego Sprzedawcy
    • Rachunek PLN: 81 9132 0001 0000 5331 2000 0030
    • Rachunek EUR: 26 9132 0001 0000 5331 2000 0050
  • Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  • Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 09:00-18:00

4. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień Produktów, niezbędne są:

  • Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Firefox, Safari, Opera, Chrome, Edge
  • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • Włączona obsługa plików cookies. Więcej na temat polityki plików cookies znajdziesz Polityce Plików Cookies

5. Zakładanie Konta w Sklepie

  • Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych Imię, Nazwisko, Kraj, Nazwa ulicy, numer budynku / numer lokalu, Kod pocztowy, Miasto, Telefon, Adres email, login i hasło Użytkownika.
  • Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  • Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  • Klient w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat ma możliwość usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w § 3.

6. Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  • wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”
  • zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  • jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu.
  • wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
    • kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”
    • opłacić zamówienie w określonym terminie.

7. Oferowane metody dostawy oraz płatności

  • Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
    • Przesyłka kurierska,
    • Przesyłka kurierska pobraniowa
    • Przesyłka kurierska do paczkomatu 
  • Przesyłka realizowana jest przez operatora logistycznego DPD, InPost, DHL oraz UPS w określonych strefach z uwzględnieniem cen, w terminach:
    • Polska 
      • przesyłka do paczkomatu InPost – 14 PLN – czas realizacji do 5 dni roboczych
      • przesyłka InPost kurier - 15zł - czas realizacji do 5 dni roboczych
      • przesyłka kurierska DPD – 16 PLN – czas realizacji do 5 dni roboczych
      • przesyłka kurierska pobraniowa DPD – 20 PLN – czas realizacji do 5 dni roboczych
    • Kraje UE (z wyłączeniem Polski) – przesyłka kurierska UPS–  90 PLN – czas realizacji zamówienia do 14 dni roboczych
    • Kraje poza UE – przesyłka kurierska UPS - 90 PLN – czas realizacji do 14 dni roboczych 
    • USA – przesyłka kurierska DHL Express-  200 PLN – czas realizacji zamówienia do 21 dni roboczych.
  • Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • Płatność za pobraniem dostępna tylko w przypadku wysyłki na terenie Polski
    • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    • Płatności elektroniczne
    • Płatność kartą płatniczą
    • Płatność raty 0% PayU
  • Płatności elektroniczne oraz płatności kartą płatniczą są realizowane przez system płatności PayPal, Przelewy24 oraz PayU.
  • W przypadku przesyłek poza teren UE wszystkie opłaty celne i importowe pokrywa odbiorca paczki.

8. Realizacja umowy sprzedaży

  • Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  • Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
  • Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  • W przypadku wyboru przez Klienta:
    • płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    • płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  • Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  • W przypadku, gdy po złożeniu zamówienia okaże się, że zamówiony Produkt nie jest dostępny z powodu błędu magazynowego, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta. Klient ma prawo do wyboru jednej z następujących opcji: (1) anulowanie zamówienia i pełny zwrot wpłaconych środków, (2) oczekiwanie na dostępność Produktu, (3) wymiana na inny Produkt dostępny w Sklepie, za zgodą Klienta. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od anulowania zamówienia.
  • Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
    • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
  • Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić poprawne działanie systemu rabatowego. W przypadku wystąpienia błędu technicznego, polegającego na nieprawidłowym naliczeniu zniżek (np. nałożenie się kilku kuponów rabatowych, które skutkuje znaczącym obniżeniem ceny), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
  • Anulowania transakcji - W przypadku wykrycia błędu przed realizacją zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji i zwrotu środków klientowi. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistniałej sytuacji i będzie miał możliwość złożenia zamówienia ponownie, na warunkach prawidłowo naliczonego rabatu.
  • Korekty ceny - W przypadku wykrycia błędu po zrealizowaniu transakcji, Sprzedawca może dokonać korekty ceny, informując o tym klienta i uzgadniając dalsze kroki. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku braku zgody na korektę ceny.
  • Ograniczenia liczby rabatów - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby jednocześnie stosowanych kuponów rabatowych na jedną transakcję. W przypadku nałożenia się kilku rabatów, system powinien automatycznie wybrać rabat najbardziej korzystny dla klienta, a pozostałe kupony zostaną unieważnione.

Sprzedawca zastrzega, że powyższe postanowienia mają na celu ochronę interesów zarówno klientów, jak i Sprzedawcy, w sytuacjach wynikających z niezamierzonych błędów technicznych.

9. Prawo odstąpienia od umowy

  • Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od daty dostarczenia Produktu Konsumentowi.
  • Konsument może odstąpić od Umowy, przesyłając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zgodnie ze wzorem Odstąpienia od Umowy opublikowanym w Sklepie oraz zwracając zakupiony Produkt na adres sprzedawcy podany w § 3 Regulaminu pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską.
  • Produkt powinien być zwrócony w stanie kompletnym i nienaruszonym. Powinien zawierać wszystkie elementy w tym: metki oraz plomby i etykiety, a także potwierdzenie zakupu – paragon / faktura, na podstawie których będzie możliwy zwrot zakupionych towarów.
  • Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.
  • Skutki odstąpienia od Umowy:
    • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
    • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, płatność za produkt, pomniejszony o koszt zrealizowanej wysyłki, jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.

10. Reklamacja i gwarancja

  • Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  • W przypadku wystąpienia Wady fizycznej zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  • Konsument może zgłosić reklamację, przesyłając Sprzedawcy formularz reklamacyjny zgodny ze wzorem reklamacji oraz zwracając zakupiony Produkt na adres sprzedawcy podany w § 3 Regulaminu pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską.
  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

11. Karty podarunkowe

  • Karta podarunkowa (GIFT CARD) jest ważna przez 12 miesięcy od daty otrzymania kodu na adres e-mail Klienta. 
  • GIFT CARD może być wykorzystana na zakup dowolnych produktów dostępnych w Sklepie, w cenie równej lub wyższej niż wartość karty, z możliwością dopłaty różnicy. 
  • Niewykorzystana wartość GIFT CARD po upływie terminu ważności przepada i nie podlega zwrotowi ani wymianie na środki pieniężne.

12. Klienci Przedsiębiorcy

  • Niniejszy ustęp Regulaminu oraz wszystkie zawarte w nim postanowienia mają zastosowanie wyłącznie do Klientów, którzy nie są konsumentami. Od 1 stycznia 2021 r. dotyczy to także osób fizycznych zawierających umowy bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, jeśli umowy te nie mają charakteru zawodowego, co wynika z przedmiotu działalności określonego w CEIDG, chyba że stosowanie tych postanowień wobec takich osób jest dozwolone.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia, bez konieczności podawania przyczyny. Odstąpienie nie daje Klientowi podstaw do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń wobec Sprzedawcy.
  • Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady Produktu lub jego niezgodność z Umową Sprzedaży jest wyłączona.
  • Sprzedawca odpowie na reklamację w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  • Sprzedawca może ograniczyć dostępne formy płatności, w tym wymagać przedpłaty całości lub części należności, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności i zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • Wszelkie spory między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  • Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  • Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

14. Dane osobowe w Sklepie internetowym i świadczenie usług drogą elektroniczną

  • Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu.
  • W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Formularz Zapytania oraz Newsletter.
  • Usługi Elektroniczne Konto świadczone są nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, zrezygnowania z usług poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy
  • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca uregulowane zostały w pkt 4 niniejszego Regulaminu.
  • w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

15. Postanowienia końcowe

  • Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim lub angielskim.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Sprzedawca każdorazowo opublikuje treść nowego Regulaminu w Sklepie.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.